Vertrek naar Nieuw Zeeland - Reisverslag uit Wageningen, Nederland van Cindy Veen - WaarBenJij.nu Vertrek naar Nieuw Zeeland - Reisverslag uit Wageningen, Nederland van Cindy Veen - WaarBenJij.nu

Vertrek naar Nieuw Zeeland

Blijf op de hoogte en volg Cindy

17 Januari 2014 | Nederland, Wageningen

Aanstaande zondag vertrek ik al naar Nieuw Zeeland. Het komt opeens heel dichtbij! In Nieuw Zeeland ga ik backpacken, jeep rijden, kamperen, walvissen kijken, toffe mensen ontmoeten, stappen, bungeejumpen, hiken, kampvuur maken, zwemmen, kanoën,

Ohja, en studeren..

Als het goed is kom ik op dinsdagmiddag (dat is maandagnacht in NL) aan in Nieuw Zeeland. Het is daar nu hartje zomer, dus mijn korte broeken, zonnebrand en flipflops gaan mee! Ik heb er enorm veel zin in, maar ik vind het ook wel een beetje spannend allemaal. Via deze blog zal ik jullie af en toe op de hoogte houden van de avonturen die ik allemaal ga beleven.

Tot over een halfjaartje allemaal!
Liefs, Cindy

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Wageningen

Afstuderen in Nieuw Zeeland




Recente Reisverslagen:

27 Juni 2014

Laatste blog

15 Juni 2014

Peter op visite!

25 Mei 2014

Hard werken & weekend tripjes

14 Mei 2014

Twee weken vakantie!

20 April 2014

Bunnyhunt
Cindy

Actief sinds 13 Dec. 2013
Verslag gelezen: 355
Totaal aantal bezoekers 7705

Voorgaande reizen:

19 Januari 2014 - 19 Juli 2014

Afstuderen in Nieuw Zeeland

Landen bezocht: